8 Şubat 2009 Pazar

Güneşi Gördüm Ne Zaman - Güneşi Gördüm Filmi Nezaman?

12"Beyaz Melek" ile yönetmenliğe soyunan Mahsun Kırmızıgül açıkçası kimsenin ummadığı bir başarıya imza atmıştı.
Mahsun Kırmızıgül şimdi ikinci denemesi ile karşımıza çıkıyor. Kendisinin yazdığı, yönettiği ve oynadığı "Güneşi Gördüm" adlı film yine başarılı olacağa benziyor. Filmin hikayesi ise 25 yıldır bir türlü çaresi bulunamayan hepinizin malumu mesele. Filmin çok güçlü bir oyuncu kadrosu var. Mahsun Kırmızıgül, Hande Subaşı, Demet Evgar, Şerif Sezer, Emre Kınay, Altan Erkekli, Menderes Samancılar, Ali Sürmeli, Kamil Sönmez, Nurseli İdiz oyunculardan bazıları.
Bu arada Hande Subaşı'nın rolu önce Tuğba Büyüküstün'e teklif edilmiş. O kabul etmeyince Hande Subaşı filmde rol almış.
"Güneşi Gördüm" 12 Mart 2008' de vizyona giriyor. Şu anda filmin fragmanı rekor kırmış durumda. "Güneşi Gördüm" ün fragmanı 3 haftada 380 bin kişi tarafından tıklanırken, Muro' nun fragmanı 3 haftada 123 bin, AROG'un fragmanı ise 11 ayda 345 bin kez tıklanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder